Tøseaften med Channing Tatum underholdning

18842022673_77a6bb2f02_b_channing-tatum

Skal du holde tøseaften med pigerne derhjemme, og vil du gerne skrue lidt ekstra op for varmen og den gode stemning? Så er Channing Tatum, der har udseendet i orden, bestemt ikke et dårligt valg. Filmen Magic Mike, der i øvrigt er tre af nu, handler om mandestripperen, der lærer en yngre performer, hvordan man fester, scorer damer og laver nemme penge. Det lyder lidt trivielt, men er bestemt det hele værd, da den hamrende lækre Channing Tatum spiller hovedrollen i filmen. Du kan streame filmen gennem Blockbusters streaming tjeneste, hvor man kun betaler for de film, man ser. Det er en nem og bekvem måde at ’leje’ film på, hvis man gerne vil nyde aftenen med en god film.

Livet som mandestripper

Mike Lane er en 30-årig fyr, der bor i Tampa, Florida. Om dagen arbejder han som tagdækker, men om natten arbejder han som som Magic Mike sammen med en gruppe af mandlige strippere. Den unge flotte mand har en drøm om at åbne et møbelsnedkeri, men hans kreditværdighed er desværre til hinder for et banklån, hvorfor han må finde en alternativ måde at rejse pengene til hans drømmeprojekt på. En nat følger Adam, en teenager arbejdskollega Mike til klubben, og da en af de andre strippere ikke er i stand til at gennemføre sit show, går han på scenen og bliver et kæmpe hit. Men succesen stiger ham til hovedet og hans tåbelige handlinger truer ikke kun han og hans søsters forhold, men også hans egne ambitioner.

Streaming har aldrig været nemmere

Det er enormt nemt og enkelt at streame film og serier gennem Blockbuster, der var nødsaget til at overgå til denne metode, da konceptet med at leje fysiske film desværre var mere og mere uddøende. Ikke desto mindre har Blockbuster formået at kæmpe sig videre og udvikle deres virksomhedsplan, hvilket nu har gjort det muligt at leje og streame film gennem deres online tjeneste.

Lej Magic Mike og mange andre tøsefilm gennem Blockbuster, der har et stort udvalg af film og serier til rådighed. Du kan desuden streame Magic Mike XXL, der er det nyeste skud på stammen.

Billede: Eva Rinaldi Celebrity and Live Music Photographer

Skriv et svar